Sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Polacy lubią dzielić się dobrem: zebrano ponad 2,4 mln złotych!

Charytatywna akcja Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media przyniosła ponownie bardzo dobry wynik. W tym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy zgromadził przed telewizorami ponad 3,4 miliona widzów*, co przełożyło się na kwotę ponad 2,4 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.

Sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Polacy lubią dzielić się dobrem: zebrano ponad 2,4 mln złotych!

Od 21 lat organizowany przez Telewizję Polsat i biuro reklamy Polsat Media Mikołajkowy Blok Reklamowy, ma na celu zebranie funduszy na pomoc potrzebującym dzieciom. W ramach wydarzenia, w specjalnym bloku reklamowym emitowane są reklamy z których dochód jest przekazywany na rzecz podopiecznych Fundacji Polsat.

Każdego roku Mikołajkowy Blok Reklamowy angażuje coraz więcej mediów oraz firm, które decydują się wziąć w nim udział, przekazując część swoich środków na rzecz Fundacji Polsat. Mikołajkowy blok Reklamowy jest zatem ważną inicjatywą, która łączy działalność biznesową z charytatywnym wsparciem, a także mobilizuje społeczeństwo do większej wrażliwości na los innych, zwłaszcza dzieci w potrzebie.

- To już kolejny rok, kiedy jesteśmy ogromnie wdzięczni za okazaną pomoc, która płynie prosto z serca. To też już kolejny raz kiedy możemy się przekonać, że Polacy chcą dzielić się dobrem i pomagać innym. Dzięki temu prostemu gestowi będziemy mogli realizować swoją misję i finansować dziecięcą rehabilitację, remontować placówki i wspierać podopiecznych Fundacji Polsat w zakresie określonym przez statut Fundacji - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się:
Alior Bank S.A., Apart Sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Interia.pl Sp. z o.o., Komagra Sp. z o.o., Lajkonik Snacks Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert, Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp z o.o., Netflix International B.V., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., olej Kujawski, Oponeo.pl S.A., Orlen S.A, Pepco Poland Sp. z o. o., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Santander Bank Polska S.A., Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” w Grajewie, Storytel Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne „POLPHARMA” S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.

Fundacja Polsat od zawsze angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. W ciągu 28 lat swojej działalności wsparła ponad 44 500 małych pacjentów oraz dofinansowała niemal 2700 placówek, w tym szpitale, ośrodki medyczne, szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całej Polsce. Dzięki jej wsparciu, wiele z tych instytucji zostało wyremontowanych lub wyposażonych w nowoczesny sprzęt medyczny. Łącznie na realizację celów statutowych Fundacja przeznaczyła prawie 312  milionów złotych.
* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.

Bądź z nami w kontakcie

Zapisz się do naszego newsletter i otrzymuj od nas najważniejsze informacje z życia Fundacji
Klikając przycisk „Zapisz mnie” wyrażasz zgodę na otrzymywanie od Fundacji Polsat newsletterów dotyczących działalności Fundacji Polsat. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji, klikając w link w stopce otrzymanego newslettera.

Drogi Użytkowniku

Używamy plików cookies lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu oraz usprawniania jego działania. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę ustawień swojego konta w serwisie. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji serwisu.

Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookies lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu i jego prawidłowego działania, w celach wewnętrznych związanych z realizacją celów statutowych, w celach wewnętrznych w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem Twoich danych jest Fundacja Polsat. Jako administrator dbamy o to, żeby Twoje dane były przetwarzane zgodnie z prawem i bezpieczne.

Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie, o ile stanowiły podstawę przetwarzania. Przypominamy, że wycofanie zgody nie działa wstecz i obowiązuje od momentu jej wycofania.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookies lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce Prywatności.