21. Mikołajkowy Blok Reklamowy: włącz Polsat, obejrzyj reklamy i pomóż chorym dzieciom!
Mikołajkowy Blok Reklamowy to coroczna inicjatywa Telewizji Polsat oraz biura reklamy Polsat Media, której przyświecają dwa cele: wywołać uśmiech na twarzach dzieci i jednocześnie zebrać jak najwięcej pieniędzy, które pomogą w rehabilitacji podopiecznych Fundacji Polsat oraz w remontach placówek medycznych. Kultowy już blok reklamowy zostanie, jak co roku, wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 tuż przed wieczornymi Wydarzeniami.
Do akcji pomocy dzieciom włączyły się gwiazdy Polsatu między innymi: Paulina Sykut-Jeżyna, Patrycja Kazadi, Julia Żugaj, Maciej Kurzajewski, Maciej Rock czy Krzysztof Ibisz. W trakcie emisji dotychczasowych 20. Mikołajkowych Bloków Reklamowych zebrano niebagatelną kwotę w wysokości 27, 3 miliona złotych, która w całości została przekazana na leczenie dzieci.
Co zrobić, aby pomóc?
Chcąc kogoś obdarować, wcale nie trzeba zakładać stroju Świętego Mikołaja i dźwigać ciężkiego worka z prezentami. W przypadku Mikołajkowego Bloku Reklamowego pomaganie jest dużo łatwiejsze. Wystarczy 6 grudnia usiąść wygodnie w fotelu, włączyć Polsat o godz. 18:45 i obejrzeć specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc chorym dzieciom. Założenie jest proste: im więcej widzów przed telewizorami, tym więcej pieniędzy dla podopiecznych Fundacji Polsat.
Plejada gwiazd wspiera akcję
Mikołajkowy Blok Reklamowy to szczególna akcja, skierowana do wszystkich ludzi dobrej woli, którzy chcą pomóc chorym dzieciom. Od lat kampanię wspierają Przyjaciele Fundacji Polsat. W tym roku, w kampanii promującej specjalny blok reklamowy, udział wzięli: Katarzyna Cichopek, Patricia Kazadi, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski, Krzysztof Ibisz, Adam Zdrójkowski, Julia Żugaj, Ilona i Milena Krawczyńskie, Martin Gimenez Castro, Maciej Rock oraz Jerzy Mielewski. W rolę Świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski.
Dziecięca wrażliwość i wyjątkowe bohaterki spotu
Głównymi bohaterkami spotu reżyserowanego przed Adriana Chudka są dwie siostry, Karolina i Weronika z Głogowa. Historia młodszej z dziewczynek, Karolinki, która od urodzenia jest podopieczną Fundacji Polsat, jest niezwykła. Jeszcze w łonie matki dziewczynka przeszła poważną operację rozszczepu kręgosłupa nieinwazyjną metodą fetoskopową, przeprowadzoną pierwszy raz w Polsce właśnie dzięki pomocy Fundacji Polsat.
Dzięki wyobraźni i ogromnej wrażliwości jedenastoletniej Poli powstał pomysł i scenariusz wyjątkowego spotu z Mikołajem i siostrami w rolach głównych, który przenosi w bajkowy klimat świąteczny. Pola jest wolontariuszką Fundacji Polsat, na co dzień aktywnie udziela się w różnych inicjatywach dobroczynnych i charytatywnych.
Pomaganie jest proste
Mikołajkowy Blok Reklamowy zajmuje szczególne miejsce w sercu Prezes Fundacji Polsat Krystyny Aldridge-Holc, dla której pomaganie dzieciom jest priorytetem.
- Szósty grudnia to dla nas w Fundacji magiczny czas. To zawsze wspólne spotkanie z widzami, którzy przez cały rok wspierają nasze działania. Nie może Państwa zabraknąć także w tym szczególnym dniu. Mam nadzieję, że wspólnie obejrzymy Mikołajkowy Blok Reklamowy. Zebrane środki pozwolą pomagać indywidualnym dzieciom w dofinansowaniu rehabilitacji czy też w zakupie sprzętu rehabilitacyjnego. Pomogą również w remontach oddziałów pediatrycznych w całej Polsce, w których leczone są dzieci. Pomaganie jest fajne, a szóstego grudnia wyjątkowo proste - wystarczy usiąść przed telewizorem i tuż przed „Wydarzeniami” obejrzeć specjalny blok reklamowy - podkreśla Krystyna Aldridge-Holc.
Spoty zachęcające widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego będą emitowane na antenie Polsatu i Polsat News od 16 listopada, a na pozostałych antenach dzień później tj. od 17 listopada.