Mikołajkowy Blok Reklamowy ma wielką moc!
Ponad 1,7 miliona złotych zebranych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.
19. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało ponad 4,2 miliony widzów*, dzięki którym zebraliśmy kwotę 1.774.517,98 zł na pomoc dzieciom. To nieco ponad 145 tysięcy złotych więcej niż w zeszłym roku.
Tegoroczna akcja, organizowana w dniu jubileuszu 30-lecia Telewizji Polsat miała wielką moc. Jak co roku odliczanie do Mikołajkowego Bloku Reklamowego to czas wyjątkowy. Do oglądania zapraszało liczne grono gwiazd, artystów i dziennikarzy od lat związanych ze stacją, a na antenie Polsat i Polsat News można było obejrzeć szereg materiałów ukazujących działania Fundacji na rzecz potrzebujących dzieci.
Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną inicjatywę! Szczególne podziękowania kierujemy do firm:
Andreas Stihl Sp. z o.o., Apart Sp. z o.o., Asseco Poland S.A., Cyfrowy Polsat S.A., FHP Vileda Sp. z o.o., Grupa Maspex Sp. z o.o., Hasbro S.A., Kujawski, Mcdonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert S.A., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., Netia S.A., Nivea Polska Sp. z o.o., Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Oponeo.pl S.A., P4 Sp. z o.o., Pepco Poland Sp. z o.o., PKN Orlen S.A, PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., PZU S.A., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne „Polpharma” S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.
W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media chciałbym podziękować widzom oraz wszystkim reklamodawcom za udział i zainteresowanie. Coroczny sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego to ich zasługa. Beneficjentami tej akcji są chore dzieci, które dzięki wyemitowanym reklamom otrzymają tak potrzebną im pomoc. W tym wyjątkowym roku dla naszej Telewizji, dzięki widzom po raz kolejny udało się zebrać wysoką kwotę na ten szczytny cel – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.
Dziękujemy za tak wielką pomoc widzów oraz wsparcie gwiazd, które zaangażowały się w akcję. W tym roku swoje 30 lecie świętuje Telewizja Polsat, bez której Fundacja Polsat nie mogłaby funkcjonować i pomagać potrzebującym dzieciom – naszym podopiecznym. Przed nami kolejne lata pracy i nowe wyzwania. Dzięki inicjatywom takim jak Mikołajkowy Blok Reklamowy możemy realizować nasze cele, oczywiście w myśl hasła – „Jesteśmy dla dzieci” – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
Spoty zachęcające widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego były emitowane na antenach Grupy Polsat Plus. Akcja była dodatkowo komunikowana w Internecie, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowała się cała plejada gwiazd Polsatu, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport.
Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 26 lat swojej działalności pomogła blisko 42 000 małym pacjentom i wsparła finansowo prawie 2700 placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe przekazała prawie 280 milionów złotych.
* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.