Mikołajkowy Blok Reklamowy ma wielką moc
Oglądajmy i pomagajmy 6 grudnia o 18:45.
Zbliża się ten magiczny dzień. 6 grudnia, o 18:45, czyli tuż przed Wydarzeniami, Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W ciągu dotychczasowych 18. edycji akcji udało się zebrać ponad 23 miliony złotych.
Grudzień to niezwykły czas, w którym bardziej niż w ciągu roku jesteśmy wrażliwi na drugiego człowieka, mocniej odczuwamy potrzebę bliskości i chęć pomagania. Dlatego już dziewiętnasty raz, 6 grudnia Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media organizują tę wyjątkową akcję - Mikołajkowy Blok Reklamowy, dzięki której każdy może pomóc chorym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat. Aby pomóc trzeba tak niewiele – wystarczy obejrzeć emitowane tego dnia o godzinie 18:45 reklamy.
W spocie zachęcającym do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego, Mikołaj – Piotr Gąsowski w towarzystwie reniferów przedstawiają działalność Fundacji. W nagraniach wzięli również udział jej podopieczni: Lenka i Kacper.
Lenka ma 7 lat. Urodziła się m.in z przepukliną oponowo-rdzeniową, rozszczepem kręgosłupa i wodogłowiem. Dzięki pomocy Fundacji Polsat, pomimo pierwszych diagnoz, samodzielnie chodzi – choć wymaga rehabilitacji i wymiany ortez co pół roku.
Kacperek choruje na Zespół Di George’a. Urodził się z ubytkiem międzykomorowym i przed swoimi pierwszymi urodzinami miał już operację na otwartej klatce. Fundacja Polsat pomaga mu w rehabilitacji, której potrzebuje z powodu obniżonego napięcia mięśniowego całego ciała. Ze względu na rozszczep podniebienia potrzebuje również terapii logopedycznej.
Fundacja Polsat pomaga codziennie od 26 lat. Wiemy, że bez naszego wsparcia wielu podopiecznych i ich rodziny nie poradziłyby sobie z problemami zdrowotnymi, czy rehabilitacją. Nie możemy ich zawieść. Podopieczni Fundacji i ich rodzice liczą na nas tym bardziej, że zarówno koszty leczenia i rehabilitacji są coraz wyższe. Musimy im pomóc w dążeniu do lepszego życia. Mamy świadomość, że czekają nas nowe wyzwania, oddziały dziecięce do wyremontowania a to są niebagatelne koszty i bez pomocy darczyńców działania Fundacji nie byłyby możliwe, dlatego już dziś bardzo dziękujemy za zaangażowanie i obecność w tegorocznym Mikołajkowym Bloku Reklamowym - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
W spotach towarzyszących jak co roku do oglądania zachęcają również przyjaciele Fundacji: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała oraz Jurek Mielewski, którzy wspierają jej działania od lata.
Ostatnie lata są dla wszystkich bardzo trudne a w czasie, gdy najpierw zmagaliśmy się z pandemią, wojną w Ukrainie a teraz kryzysem ekonomicznym pomoc jest szczególnie potrzebna. W takich sytuacjach najdotkliwiej cierpią Ci, którzy mają najmniej, potrzebują ciągłej i profesjonalnej opieki, na którą ich po prostu nie stać. Nie możemy i nie chcemy przechodzić obok nich obojętnie. Czasem, żeby pomóc trzeba bardzo niewiele. Akcja Mikołajkowego Bloku Reklamowego jest genialna w swojej prostocie i niezwykle skuteczna – wystarczy obejrzeć reklamy wyemitowane 6 grudnia tuż przed Wydarzeniami. Bądźmy tego dnia św. Mikołajem dla podopiecznych Fundacji Polsat a dobro i ciepło, które nam przyświeca wróci do nas - mówi Małgorzata Nawrocka, Przewodnicząca Rady Fundacji Polsat.
Nagrania spotów były realizowane m.in. w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała rok temu. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.