Mikołajkowy Blok Reklamowy
Prawie 7 milionów widzów obejrzało 17. Mikołajkowy Blok Reklamowy! Prawie 1,6 miliona złotych zebranych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT
Już po raz siedemnasty widzowie Telewizji Polsat, pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media, cieszyła się ogromną popularnością wśród widzów. Specjalny blok reklamowy, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT – obejrzało 6 806 157 widzów. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji
w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 37,3% udziałów, a w grupie
16-49 aż 41,3% (wyniki live)!
Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.574.464,49 złotych, prawie o 1/3 więcej niż w ubiegłym roku.
To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT.
Dzieci, którym bardzo przyda się ta pomoc, przesyłają swoje podziękowania do firm: Bank Millennium S.A., BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o., Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Coca Cola Services, Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Garmin Polska Sp. z o.o., Grupa Maspex Sp. z o.o. S.K.A., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Oponeo.pl S.A., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Platforma Vivus Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., PZU S.A., Santander Bank Polska S.A., Suempol Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Tesco Polska Sp. z o.o., Vinted UAB, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Żabka Polska sp. z o.o.
Już od siedemnastu lat Mikołajkowy Blok Reklamowy niesie ogromne wsparcie wszystkim potrzebującym pomocy dzieciom. Ogromne dziękuję, że tak liczne grono widzów w ten niedzielny wieczór o 18:45 założyło niewidzialną czerwoną czapkę Świętego Mikołaja i włączyło Polsat. To dzięki Waszej obecności i zaangażowaniu na buźkach naszych podopiecznych zawita uśmiech - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
W ciągu dotychczasowych siedemnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 22 miliony złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji.
Od 21 listopada w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat widzowie mogli zobaczyć specjalnie przygotowane ogłoszenia, zachęcające do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Autorzy spotu pokazywali w nich, że każdy z nas ma magiczną moc pomagania w myśl prostej zasady: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci.
W produkcji występowały wyjątkowe, animowane renifery. W nagraniach wzięła udział także wraz ze swoją mamą 6-letnia Maja, podopieczna Fundacji Polsat. Oczywiście nie mogło zabraknąć Świętego Mikołaja, w którego rolę w tej edycji wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. W spotach zachęcających do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego brali udział także Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat oraz Jarosław Gugała, jeden z najbardziej znanych i lubianych dziennikarzy Telewizji Polsat.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, a reżyserem – Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Dodatkowo akcja była komunikowana w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY WSPARLI TEGOROCZNY
MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY!